TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Чернивци, Škoda 14Tr17/7M № 379
Условно публикуване
  ЧернивциŠkoda 14Tr17/7M № 379 
 Škoda 14Tr02 № 226 
Škoda 15Tr13/7M № 377 
Тролейбусне депо ЧТУ на вулиці Комунальників
Скоро на лінію.

Автор: Vitt Marauder           Дата: 6 април 2018 г., петък

Покажи мястото на снимката на картата

Статистика

Публикувано 07.04.2018 14:15 MSK
Разглеждан — 1124

Подробна информация

Чернивци, Škoda 14Tr17/7M № 379

Депо/Парк:Черновицкое троллейбусное управление
От...:02.2018
Модел:Škoda 14Tr17/7M
Построен:1999
Заводски №:12578
VIN:TMP14TR17X7M12578
Текущо състояние:Действащ
Назначение:Пътнически
Забележка:До 02.2018 — Кошице, 2002
Был закреплён на маршрутах № 3,5.

11.2023 — окрас заводской (бежевый с красными полосками).
08.2020 — окрас заводской (жёлтый с красными полосками)
07.2019 — реклама "Freedom Finance" (бело-зелёный).
19.04.2018 — начало эксплуатации.
18.04.2018 — начало испытания.
02.2018 — поступил в Черновцы.
Черновцы, 379

01.02.2015 — не работал / dočasne zastavená trolejbusová doprava.
201х — окрас Кошице (сине-желто-белый).
1999 — поступил в Кошице, окрас Котас (красно-бело-серый).
Кошице, 2002

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:SM-A520F
Время съёмки:06.04.2018 12:42
Выдержка:1/397 с
Диафрагменное число:1.9
Чувствительность ISO:40
Фокусное расстояние:3.6 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 8

07.04.2018 18:06 MSK
Връзка
Снимка: 11
226 подали на списання, а позаду Шкода 15тр 377*.
+1
+1 / –0
10.04.2018 06:31 MSK
Връзка
Romann · Лвов
Снимка: 2094
Цитата (Vitt Marauder, 07.04.2018):
> 226 подали на списання, а позаду Шкода 15тр 377*.

Найбільше в тій ситуації шкода 2002, невже не можна ніяк врятувати, унікальний ж тролейбус
0
+0 / –0
10.04.2018 12:35 MSK
Връзка
Снимка: 11
У 2002 фактично потрібно замінювати весь корпус. Як на мене, важливіше зберегти 190, а майбутні музейні 14тр та ЛАЗ 52522 вибирати з нормальних машин (296 та 2010, наприклад).
0
+1 / –1
10.04.2018 12:57 MSK
Връзка
Romann · Лвов
Снимка: 2094
Я не згідний з цим.
2002 унікальний тролейбус, яких більше не лишилось(інша кабіна перегородка, тощо)
А 2010 то зовсім інший тролейбус, якому від справжнього 52522 передався лише певні елементи корпусу, 52522м це вже не те. А, зберігши унікальний 2002 до 2018 року і порізати його буде злочином(
2002 МУСИТЬ бути збереженим.
–1
+0 / –1
15.04.2018 11:33 MSK
Връзка
Constantin · Чернивци
Снимка: 4
Цитата (Romann, 10.04.2018):
> А, зберігши унікальний 2002 до 2018 року і порізати його буде злочином(
Согласен полностью!

Цитата (Romann, 10.04.2018):
> Найбільше в тій ситуації шкода 2002, невже не можна ніяк врятувати, унікальний ж тролейбус
Только выкупить его у депо.
+1
+1 / –0
15.04.2018 11:52 MSK
Връзка
tavalex2007 · Киев
Снимка: 17125 · Фотомодератор
По стоимости металлолома. Для начала горсовет должен своим решением его списать. А чтобы списать, нужно соответствующее представление.
Как вариант желающим выкупить троллейбус нужно обращаться в сам горсовет или на прием к мэру города с соответствующей просьбой.
+1
+1 / –0
19.04.2018 09:50 MSK
Връзка
Constantin · Чернивци
Снимка: 4
В общем порежут 226 и 2002. Идти к меру, можно и не идти бесполезно.
0
+0 / –0
19.04.2018 16:43 MSK
Връзка
Romann · Лвов
Снимка: 2094
Нормальних слів НЕМА!(
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.