Transphoto

Kuvat julkaistaan sellaisina kuin ne ovat eikä niiden tarkoitus ole tukea kenenkään/minkään tahon poliittista tai ideologista asemaa.

Kaikki aineisto on peräisin käyttäjiltä eikä kerro sivuston ylläpidon mielipiteistä.

Sulje
Harkova, Tatra T3SU # 969; Harkova, Tatra T3SU # 970
  Harkova Tatra T3SU # 969  —  Linjalla 30, СМЕ 969+970
 Tatra T3SU # 970  —  Linjalla 30, СМЕ 969+970
Вулиця Пискунівська

Kuvaaja: Stefan Spengler · Leipzig           Kuvauspäivä: 29 huhtikuuta 1999 v., torstai

Tilastot

Julkaistu 18.02.2018 03:35 MSK
Näyttökerrat — 685

Tarkemmat tiedot

Harkova, Tatra T3SU # 969

Liikennöitsijä/varikko:Leninskoye tramway depot
Tulo:08.1984
Malli:Tatra T3SU
Valmistettu:1984
Sarjanumero:173766
Nykytila:Uudelleennumeroitu tai siirretty kaupungin sisällä (01.2002) Poistettu
Käyttötarkoitus:Matkustajakulkuneuvo
Huom.:01.2002 to 3057
1984-2000 — СМЕ 969+970
2000-2013 — одиночный вагон
Разбит в ДТП 12.10.2013 — ДТП

Harkova, Tatra T3SU # 970

Liikennöitsijä/varikko:Leninskoye tramway depot
Tulo:08.1984
Malli:Tatra T3SU
Valmistettu:1984
Sarjanumero:173774
Nykytila:Uudelleennumeroitu tai siirretty kaupungin sisällä (06.2001) Poistettu
Käyttötarkoitus:Matkustajakulkuneuvo
Huom.:06.2001 to 3032
1984-2000 — СМЕ 969+970
Под номером 3032 не эксплуатировался

Kameran asetukset

Model:Studio
Näytä kaikki EXIF-tunnisteet

Kommentit · 11

18.02.2018 10:52 MSK
Linkki
Valeriy · Harkova
Kuvat: 1090
Пискуновская улица.
Kiitos! Tämä kommentti otettiin huomioon.
0
+0 / –0
18.02.2018 18:45 MSK
Linkki
andrikzavg · Harkova
Kuvat: 14
СМЕ 969+970
Kiitos! Tämä kommentti otettiin huomioon.
0
+0 / –0
18.02.2018 18:53 MSK
Linkki
Kuvat: 52
Пути там были конечно полный трэшачок.
+2
+2 / –0
18.02.2018 20:17 MSK
Linkki
vladonnos · Harkova
Kuvat: 713
Цитата (Сергей_Н, 18.02.2018):
> Пути там были конечно полный трэшачок.

Почему?
0
+0 / –0
18.02.2018 20:49 MSK
Linkki
Kuvat: 52
Потому что давно не ремонтировали ни пути, ни покрытие. Ну а потом те кто работает на благо города и всех харьковчан все снесли.
+5
+5 / –0
18.02.2018 22:56 MSK
Linkki
Kuvat: 187
Цитата (Сергей_Н, 18.02.2018):
> Ну а потом те кто работает на благо города и всех харьковчан все снесли.

Да,а ведь линия была нужная. Если бы ее не грохнули,то во время реконструкций перекрестков на Конева и Котляра ЮЖД был бы с трамваем.
+3
+3 / –0
06.04.2021 14:42 MSK
Linkki
G_L_E_B · Harkova
Kuvat: 58
Цитата (Станислав Калита, 18.02.2018):
> Если бы ее не грохнули,то во время реконструкций перекрестков на Конева и Котляра ЮЖД был бы с трамваем.

Не совсем понимаю, как это? Ведь пока перекрёсток на Котляра ремонтируется - трамвайный круг на ЮЖД и прилегающие к нему пути в любом случае отрезаны.
–1
+0 / –1
06.04.2021 15:06 MSK
Linkki
Kuvat: 186 · Paikallinen kalustotietokannan ylläpitäjä
Цитата (G_L_E_B, 06.04.2021):
> Цитата (Станислав Калита, 18.02.2018):
> > Если бы ее не грохнули,то во время реконструкций перекрестков на Конева и Котляра ЮЖД был бы с трамваем.
>
> Не совсем понимаю, как это? Ведь пока перекрёсток на Котляра ремонтируется - трамвайный круг на ЮЖД и прилегающие к нему пути в любом случае отрезаны.

Речь шла о перекрёстке Котляра/ПШ, а не Котляра/Благовещенская.

Ну и вообще при любых ремонтах/затыках на Полтавском Шляхе объезд осуществлялся через ЦР, что было намного удобнее, чем объезд через Гольдберговскую и Конева.
+2
+2 / –0
06.04.2021 15:09 MSK
Linkki
G_L_E_B · Harkova
Kuvat: 58
Цитата (Андрей Бутковский, 06.04.2021):
> Речь шла о перекрёстке Котляра/ПШ

Я уже и не помню, когда его ремонтировали последний раз
0
+0 / –0
06.04.2021 20:05 MSK
Linkki
Andrey_Sheva · Harkova
Kuvat: 1681 · Paikallinen kalustotietokannan ylläpitäjä
В 2015 вроде
0
+0 / –0
07.04.2021 18:27 MSK
Linkki
Kuvat: 931 · Uutistoimittaja
В 2016. Это ж как раз тогда на 1 и 20 выходили СМЕ из СТД: https://transphoto.org/photo/960494/
+2
+2 / –0

Kommenttisi

Älä keskustele poliittisista aiheista tai sinut estetään kuukaudeksi.
Sinun on kirjauduttava sisään kirjoittaaksesi kommentteja.