|
Городской электротранспорт |
Фотографии, добавленные 4 апреля 2017 г.
04.04 07:45 MSK |
|
Буэнос-Айрес, (модель неизвестна) № 3 — маршрут E2
Estación Centro Cívico
18 марта 1988 г., пятница Автор: EMMTR 277
|
04.04 07:45 MSK |
|
Буэнос-Айрес — Разные фотографии
Patio Rosario Parada (Rosario Parada railway marshalling yard)
A pair of bodyshells (25A + 25B) built by Materfer in Cordoba, on route to Buenos Aires (Fábrica Militar General San Martin) to complete electrical equipment and bogies to operate in Buenos Aires subway system. There were mounted on broad gauge (1.676 mm.) bogies and conveyed by freight train.
6 декабря 1987 г., воскресенье Автор: EMMTR 277
|
04.04 07:44 MSK |
|
Буэнос-Айрес, (модель неизвестна) № B — маршрут E2
Салон, вид вперёд
2 июля 1987 г., четверг Автор: EMMTR 277
|
04.04 07:44 MSK |
|
Буэнос-Айрес, (модель неизвестна) № B — маршрут E2
Premetro E2 line (in construction)
2 июля 1987 г., четверг Автор: EMMTR 277
|
04.04 05:07 MSK |
|
Буэнос-Айрес — Метрополитен — линия A
Talleres Polvorín
Inner view of Polvorin depot, with some Line "A" coaches built by Brugeoise circa 1913. The track to the left is used to store the museum trams and historical metro coaches operated by Asociacion Amigos del Tranvia (AAT)
17 марта 1988 г., четверг Автор: EMMTR 277
|
04.04 00:20 MSK |
|
Буэнос-Айрес — Проездные документы
Token used in Buenos Aires subway, 1980s
Light alloy coin, 18 milimetres diameter. Tokens were used until 1990s when were replaced first by magnetic cards and then by smart cards
1988 г. (примерно) Автор: EMMTR 277
|
Всего добавлено за выбранный период: 205 Показано изображений: 8 из 8
|
|