TransPhoto

Фотографии публикуются на сайте как есть и не имеют цели продвижения какой-либо политической и/или идеологической позиции.

Материалы предоставляются пользователями и не являются отражением мнения администрации сайта.

Закрыть
София, Ikarus 280.92 № 2618; София — Бракуване на тролейбуси — Ikarus 280.92; София — Служебни транспортни средства
  София Ikarus 280.92 № 2618 
Бракуване на тролейбуси — Ikarus 280.92  ·  Служебни транспортни средства
Улица Скопие
После разборки в депо Надежда, 2618 начинает на его последней курс в ремонтной базей Левски, где он будет утилизирован.

Автор: mpelov · София           Дата: 16 января 2014 г., четверг

Показать место съёмки на карте

Статистика

Опубликовано 17.01.2014 04:28 MSK
Просмотров — 1009

Подробная информация

София, Ikarus 280.92 № 2618

Система:"Столичен Електротранспорт" ЕАД
Депо/Парк:Депо «Надежда»
С...:01.2011
Модель:Ikarus 280.92
Построен:1988
Текущее состояние:Перенумерован/передан в пределах города (09.2013) Списан
Назначение:Пассажирский
Утилизирован:01.2014
Примечание:До 01.2011 — Искър, 1410; до 11.2005 — Левски, 2510; до 1994 — Надежда. С 09.2013 — Левски
Основна информация:
Снет от линия — 25.09.2013 г.
Разкомплектован — 16.01.2014 г.
Допълнителна информация:
КР 2002 г. (АРЗ Дупница)
КР 2007 г. (АРЗ Дупница)

Параметры съёмки

Модель камеры:NIKON D3100
Авторские права:Martin Pelov
Время съёмки:16.01.2014 13:15
Выдержка:1/250 с
Диафрагменное число:5.6
Чувствительность ISO:100
Фокусное расстояние:34 мм
Показать весь EXIF

Комментарии · 9

17.01.2014 21:21 MSK
Ссылка
ГМ · Санкт-Петербург
Фото: 6
Шкода интересная.
+3
+3 / –0
17.01.2014 21:31 MSK
Ссылка
Фото: 1933
Шкода Европа трябва да е това.
0
+1 / –1
17.01.2014 23:24 MSK
Ссылка
Eugen · Черкассы
Фото: 11
Может и не "Шкода", а болгарская МАДАРА:
http://www.33gruzovika.ru/encyclopedia/m/254.html
+2
+2 / –0
18.01.2014 01:23 MSK
Ссылка
KRAKOMOBILA · София
Фото: 2889
Skoda 706 MT - Мадара.
+2
+2 / –0
18.01.2014 01:37 MSK
Ссылка
Rooseek · Киев
Нет фотографий
Я б сзади этого троллейбуса лучше не ехал!
0
+1 / –1
30.01.2014 17:38 MSK
Ссылка
Kirill Medvedev · Киев
Фото: 67
+1
+1 / –0
30.01.2014 23:52 MSK
Ссылка
Фото: 1933
Чавдар са по-особен случай. 30 бройки Чавдар 141 са произведени и въведени в експлоатация 1995 година. Поради редица проявени дефекти като проблемно задно окачване, което довежда до "клякане" в задната част, слабо шаси, късане и деформиране на греди в областта на тавана при трета врата по-голямата част от тях са вече бракувани. В резултат на неизяснен инцидент в гараж "Малашевци" един от най-добрите от тях изгаря в областта на двигателя през 2012 година и е бракуван. Така сега от тези автобуси са останали само 12. Два от тях не са в добро състояние, а трети е с разкъсвания и кръпки над трета врата. Особеното при тях, е че не се е изпитвало колебание при бракуването им, докато автобусите показани от mpelov в момента са в много лошо състояние и са надминали всякакви експлоатационни срокове.
Цялата история е много по-обширна и не е място да я обсъждаме тук. Скоро ще кача малко снимки тук: http://busphoto.ru/city/1229/ за да се види за какво става въпрос.
0
+0 / –0
31.01.2014 01:30 MSK
Ссылка
mpelov · София
Фото: 90
Цитата (Kirill Medvedev, 30.01.2014):
> "Чавдар"?

Да, последната снимка е на автобус Чавдар 141, повечето автобуси от модела са пред разпад, но конкретно при 2605 положението е критично. Публикувах връзка към снимката за да има база за сравнение. Голямата част от Mercedes O305/G/Heuliez са в не по-добро състояние.
+1
+1 / –0

Ваш комментарий

За обсуждение политики будет выноситься бан на 1 месяц и более.
Вы не вошли на сайт.
Комментарии могут оставлять только зарегистрированные пользователи.