TransPhoto

Фотографии публикуются на сайте как есть и не имеют цели продвижения какой-либо политической и/или идеологической позиции.

Материалы предоставляются пользователями и не являются отражением мнения администрации сайта.

Закрыть
София — Основен ремонт на булевард Черни връх — 2012 — 2016
  СофияОсновен ремонт на булевард Черни връх — 2012 — 2016
Булевард Черни връх
И трасето посока булевард Баучър. От дясно се вижда бъдещия вход на паркинга над метростанция Лозенец.

Автор: Petko21 · София           Дата: 20 апреля 2012 г., пятница

Показать место съёмки на карте

Статистика

Опубликовано 22.04.2012 03:00 MSK
Просмотров — 342

Подробная информация

Комментарии · 7

22.04.2012 10:26 MSK
Ссылка
Фото: 477
Строительство новой линии или ремонт действующего участка?
+1
+1 / –0
22.04.2012 10:41 MSK
Ссылка
Petko21 · София
Фото: 637 · Общий редактор / Локальный редактор / Перевод сайта (BG)
Преди 4 години, беше премахнато трасето, заради строителството на новата метростанция. А сега се възстановява трамвайното трасе. :)
–1
+0 / –1
22.04.2012 10:50 MSK
Ссылка
Фото: 253
9ку восстановят?
+1
+1 / –0
22.04.2012 11:43 MSK
Ссылка
Petko21 · София
Фото: 637 · Общий редактор / Локальный редактор / Перевод сайта (BG)
Няма да я възстановят, а ще удължат маршрута на трамваи 10 до кв. Хладилника.
–1
+0 / –1
14.08.2012 10:52 MSK
Ссылка
Нет фотографий
Если честно, не понимаю, зачем ведут метро в Лозенец - оттуда и так близко к центру, район небольшой и трамваи ходят. Да ещё и трамвай восстанавливают. Лучше бы этот метрорадиус провели в Борово и Овча Купел.
+1
+1 / –0
17.08.2012 19:46 MSK
Ссылка
Petko21 · София
Фото: 637 · Общий редактор / Локальный редактор / Перевод сайта (BG)
По няколко причини. Първата е че трасето на този диаметър е необходимо, за да свърже центъра и квартали като Лозенец, Обеля и Надежда с Централна гара и Централна автогара. От там където сега преминава трасето на МД2 има важни точки за София, като това са Лъвов мост, Сердика, Централна гара, НДК. В тези точки има значително добър пътникопоток. Преди да започне изграждането на МД2 преди 4 години, се знаеше за изградените още през 1981 две метростанции Св. Наум (с днешното име Европейски съюз) и Национален Дворец на Културата. Тези станции са изградени именно с целия комплекс НДК, още през края на 70, началото на 80 години на 20 век.
Другата причина поради която се изгради именно този диаметър, е използването на сегашното депо Обеля, което ще обслужва двата метрорадиуса. Иначе трябваше да се изгражда ново депо. Плюс това цялото трасе на МД2 е значително по-малко от това ма МД3. :)
0
+0 / –0
24.08.2012 01:56 MSK
Ссылка
Нет фотографий
Понятно. Так значит, в начале 80-х годов вместе с НДК уже построили 2 пересадочные станции метро, когда оно ещё только проектировалось? Это кажется очень странным. Хотя, думаю, что тогда могли эти 2 станции построить для убежища от атомной радиации. Тогда всё-таки была "холодная" война.
Конечно, сомнений в необходимости МД2 нет. Но пассажиропоток из ЖК Лозенец незначительный, причём часть его будут "отбирать" трамваи. Думаю, что на МД2 будут большие интервалы между поездами, а составы - из трёх вагонов. Но, время покажет ...
Ладно, спорить не будем. Софийцам с близка виднее. )))
0
+0 / –0

Ваш комментарий

За обсуждение политики будет выноситься бан на 1 месяц и более.
Вы не вошли на сайт.
Комментарии могут оставлять только зарегистрированные пользователи.