TransPhotoTransPhotoUrban Electric Transit

Russia, 71-605A

Roster


Service:  any · passenger · work / freight · museum

Sort by:  serial no.  ·  manufacturing date  ·  scrapping date  ·  leaving date


«« 1 2 3 »»
# Ser. # Built Scrp. City Operator/Facility Since... To... Remarks
181 1 06.1989 Prokopyevsk # 1 06.1989 1999 to 242
242 1 06.1989 06.2014 Prokopyevsk # 2 1999 2006 1999 ex 181
189 2 06.1989 Irkutsk - 1989
1 3 09.1989 Omsk TD #1 1989
1196 14 12.1989 Kazan 1 01.2009 to 1226; 07.2012 to 1133
1226 14 12.1989 Kazan 1 01.2009 01.2009 ex 1196. 07.2012 to 1133
1133 14 12.1989 Kazan 1 07.2012 10.2013 07.2012 ex 1226; 01.2009 ex 1196
2010 15 1989 Kazan 2
1358 16 12.1989 Chelyabinsk # 1 СМЕ 1358+1359 до 11.2014 г.
417 17 02.1990 Perm Balatovo depot 02.1990 01.2009 to Г-9 (417)
Г-9 (417) 17 02.1990 Perm Balatovo depot 01.2009 Вагон-самосвал. Консервация с 11.2012 до 10.2014. 01.2009 ex 417
415 18 02.1990 Perm Balatovo depot 02.1990 13.05.2015 13.05.2015 to Krasny Oktyabr depot
415 18 02.1990 Perm Krasny Oktyabr depot 13.05.2015 13.05.2015 ex Balatovo depot
2019 20 02.1990 11.2017 Novosibirsk # 4
414 21 02.1990 09.2011 Perm Balatovo depot 02.1990 08.2011 До 12.2009 в СМЕ 415+414 ("Балатово"). С 12.2009 был на консервации
416 22 02.1990 Perm Balatovo depot 02.1990 13.05.2015 13.05.2015 to Krasny Oktyabr depot
416 22 02.1990 Perm Krasny Oktyabr depot 13.05.2015 13.05.2015 ex Balatovo depot
2011 23 1989 Kazan 2 2005 to 1222
1222 23 1989 Kazan 1 2005 11.2009 Списан под номером 1214. 2005 ex 2011
4049 24 02.1990 Novosibirsk # 4 04.1999 to 2149
2149 24 02.1990 Novosibirsk # 4 04.1999 04.1999 ex 4049
2020 25 01.1990 Novosibirsk # 4 2007 Возможно, что это вагон 71-605 зав. номер 12910
4050 26 02.1990 Novosibirsk # 4 04.1999 to 2150
2150 26 02.1990 Novosibirsk # 4 04.1999 04.1999 ex 4050
311 28 1990 Novokuznetsk Depot #3 31.07.2015
312 29 1990 Novokuznetsk Depot #3 1990 18.06.2015 19.06.2015 to Osinniki, 73
73 29 1990 Osinniki MUE “Eltrecrtotransp 19.06.2015 19.06.2015 ex Novokuznetsk, 312
410 30 02.1990 Perm Krasny Oktyabr depot 02.1990 01.11.2009 01.11.2009 to Balatovo depot
410 30 02.1990 09.2012 Perm Balatovo depot 01.11.2009 09.2012 Ранее был в депо "Красный Октябрь". 01.11.2009 ex Krasny Oktyabr depot
408 31 02.1990 01.2010 Perm Krasny Oktyabr depot 02.1990 12.2009
22 32 1990 Omsk TD #1
407 34 02.1990 Perm Krasny Oktyabr depot 02.1990 01.11.2009 01.11.2009 to Balatovo depot; 13.05.2015 to Krasny Oktyabr depot
407 34 02.1990 Perm Balatovo depot 01.11.2009 13.05.2015 01.11.2009 ex Krasny Oktyabr depot. 13.05.2015 to Krasny Oktyabr depot
407 34 02.1990 Perm Krasny Oktyabr depot 13.05.2015 13.05.2015 ex Balatovo depot; 01.11.2009 ex Krasny Oktyabr depot
404 35 02.1990 02.2009 Perm Krasny Oktyabr depot 02.1990 10.02.2009
376 37 02.1990 08.2017 Nizhniy Tagil Novaya Kushva 06.2017 По 2006 г. — СМЕ 375+376
331 38 03.1990 Nizhniy Tagil Novaya Kushva 12.2013 По 1993 г. и 1996-2003 гг. — СМЕ 331+330
36 39 02.1990 Nizhniy Tagil Novaya Kushva 2005 По 1995 г. — СМЕ 36+37, с 2002 г. — не работал
2023 40 02.1990 Novosibirsk # 4
403 41 02.1990 Perm Krasny Oktyabr depot 02.1990 12.2009 12.2009 to Balatovo depot; 13.05.2015 to Krasny Oktyabr depot
403 41 02.1990 Perm Balatovo depot 12.2009 13.05.2015 12.2009 ex Krasny Oktyabr depot. 13.05.2015 to Krasny Oktyabr depot
403 41 02.1990 Perm Krasny Oktyabr depot 13.05.2015 13.05.2015 ex Balatovo depot; 12.2009 ex Krasny Oktyabr depot
406 42 02.1990 Perm Krasny Oktyabr depot 02.1990 11.2009 (?) to 434; 13.05.2015 to Krasny Oktyabr depot
434 42 02.1990 Perm Balatovo depot 11.2009 (?) 13.05.2015 11.2009 (?) ex 406. 13.05.2015 to Krasny Oktyabr depot
434 42 02.1990 01.2017 Perm Krasny Oktyabr depot 13.05.2015 29.12.2016 13.05.2015 ex Balatovo depot; 11.2009 (?) ex 406
2156 44 02.1990 Chelyabinsk # 2
183 46 1990 Smolensk 1524
405 47 02.1990 Perm Krasny Oktyabr depot 02.1990 01.11.2009 01.11.2009 to Balatovo depot; 13.05.2015 to Krasny Oktyabr depot
405 47 02.1990 Perm Balatovo depot 01.11.2009 13.05.2015 01.11.2009 ex Krasny Oktyabr depot. 13.05.2015 to Krasny Oktyabr depot
405 47 02.1990 Perm Krasny Oktyabr depot 13.05.2015 13.05.2015 ex Balatovo depot; 01.11.2009 ex Krasny Oktyabr depot
182 48 1990 Smolensk 1524 2004
2064 49 1990 Dzerzhinsk # 2 2000 to 064; 2006 to 017
064 49 1990 Dzerzhinsk - 2000 2000 ex 2064. 2006 to 017
017 49 1990 Dzerzhinsk - 2006 2006 2006 ex 064; 2000 ex 2064
330 50 03.1990 Nizhniy Tagil Novaya Kushva По 1993 г. и 1996-2003 гг. — СМЕ 331+330
22 51 1990 Orsk OZTP 2011 to 022
022 51 1990 2016 Orsk OTU 2011 06.2015 2011 ex 22
069 53 1990 Dzerzhinsk -
412 55 02.1990 Perm Balatovo depot 02.1990 07.2011 До 12.2009 в СМЕ 411+412 ("Балатово"). С 12.2009 был на консервации
411 57 02.1990 Perm Balatovo depot 02.1990
2022 59 02.1990 Novosibirsk # 4 25.11.2010
2154 62 02.1990 Chelyabinsk # 2 СМЕ 2154+2155 до 03.2009
066 66 1990 Dzerzhinsk -
215 67 02.1990 Omsk TD #2 1998 to 58
58 67 02.1990 Omsk TD #1 1998 1998 ex 215
068 68 02.1990 2015 Dzerzhinsk -
2062 69 02.1990 Dzerzhinsk # 2 2000 to 062; 2006 to 044
062 69 02.1990 Dzerzhinsk - 2000 2000 ex 2062. 2006 to 044
044 69 02.1990 04.2017 Dzerzhinsk - 2006 2017 2006 ex 062; 2000 ex 2062
160 71 03.1990 Angarsk -
4051 72 02.1990 Novosibirsk # 4 11.1997 to 2046
2046 72 02.1990 Novosibirsk # 4 11.1997 25.11.2010 Сгорел. 11.1997 ex 4051
2152 73 02.1990 Chelyabinsk # 2
4052 74 02.1990 Novosibirsk # 4 04.1999 to 2152
2152 74 02.1990 Novosibirsk # 4 04.1999 04.1999 ex 4052
2153 75 02.1990 Chelyabinsk # 2 СМЕ 2152+2153 до 01.2014. ДТП 14.01.2014 г.
063 76 02.1990 Dzerzhinsk - 2006
067 77 1990 Dzerzhinsk -
3463 78 02.1990 Nizhniy Novgorod # 3
23 82 02.1990 Omsk TD #1 06.2013
3470 84 1990 Nizhniy Novgorod # 3
2247 85 03.1990 Magnitogorsk # 2 СМЕ 2247+2248. 21.07.2010 to # 3
2247 85 03.1990 Magnitogorsk # 3 21.07.2010 21.07.2010 ex # 2
3465 86 1990 Nizhniy Novgorod # 3
32 87 04.1990 Komsomolsk-na-Amure -
3464 88 1990 Nizhniy Novgorod # 3
1035 90 02.1990 Novosibirsk # 1 01.03.1990 07.1998 07.1998 to 3103
3103 90 02.1990 Novosibirsk # 5 07.1998 07.1998 ex 1035
3466 91 1990 Nizhniy Novgorod # 3
205 92 02.1990 Omsk TD #2 1998 to 99
99 92 02.1990 Omsk TD #1 1998 1998 ex 205
4053 93 03.1990 Novosibirsk # 4 04.1999 to 2153
2153 93 03.1990 Novosibirsk # 4 04.1999 04.1999 ex 4053
4054 95 03.1990 Novosibirsk # 4 04.1999 to 2154
2154 95 03.1990 2015 Novosibirsk # 4 04.1999 09.2015 04.1999 ex 4054
3077 96 03.1990 Saratov # 3 10.2001 Фото на другом сайте: https://oldsaratov.ru/photo/29170. 10.2001 to 1077
1077 96 03.1990 Saratov # 1 10.2001 2006 СМЕ 1077+1079. 10.2001 ex 3077
2248 98 03.1990 Magnitogorsk # 2 СМЕ 2247+2248. 21.07.2010 to # 3
2248 98 03.1990 Magnitogorsk # 3 21.07.2010 21.07.2010 ex # 2
1034 99 02.1990 Novosibirsk # 1 01.03.1990 07.1998 07.1998 to 3102
3102 99 02.1990 2013 Novosibirsk # 5 07.1998 2013 07.1998 ex 1034
065 100 1990 Dzerzhinsk - 2007
2242 101 03.1990 Magnitogorsk # 2 21.07.2010 to # 3; 08.2011 to # 1
2242 101 03.1990 Magnitogorsk # 3 21.07.2010 08.2011 21.07.2010 ex # 2. 08.2011 to # 1
2242 101 03.1990 Magnitogorsk # 1 08.2011 08.2011 ex # 3; 21.07.2010 ex # 2
2241 103 03.1990 Magnitogorsk # 2 21.07.2010 to # 3
2241 103 03.1990 Magnitogorsk # 3 21.07.2010 21.07.2010 ex # 2
164 107 02.1990 Angarsk -
314 110 04.1990 Novokuznetsk Depot #3
27 111 1990 Omsk TD #1 2001
2246 112 03.1990 Magnitogorsk # 2 Работал по СМЕ 2245+2246, списан под номером 2046
1206 114 1990 Kazan 1 2009
157 116 03.1990 Angarsk - 06.2012 Сгорел от удара молнии 05.06.2012
33 118 04.1990 Komsomolsk-na-Amure -
1307 119 1990 Saratov # 1 СМЕ 1279+1307 с 02.2019 до 04.2019 гг. СМЕ 1309+1307 до 02.2019 г. Ранее — СМЕ 1307+1309
21 120 03.1990 Orsk OZTP 1990 07.2010 to 021
021 120 03.1990 Orsk OTU 07.2010 07.2010 ex 21
3079 121 03.1990 Saratov # 3 10.2001 10.2001 to 1079; 08.2008 to 1179
1079 121 03.1990 Saratov # 1 10.2001 08.2008 СМЕ 1077+1079. 10.2001 ex 3079. 08.2008 to 1179
1179 121 03.1990 12.2009 Saratov # 1 08.2008 12.2008 08.2008 ex 1079; 10.2001 ex 3079
283 122 1990 Omsk TD #2 1998 to 76
76 122 1990 Omsk TD #1 1998 2005 1998 ex 283
2243 123 03.1990 Magnitogorsk # 2 СМЕ 2243+2244. 21.07.2010 to # 1
2243 123 03.1990 Magnitogorsk # 1 21.07.2010 21.07.2010 ex # 2
1306 125 1990 Saratov # 1 СМЕ 1304+1306
2244 128 03.1990 Magnitogorsk # 2 СМЕ 2243+2244. 21.07.2010 to # 1
2244 128 03.1990 Magnitogorsk # 1 21.07.2010 21.07.2010 ex # 2
166 129 03.1990 Angarsk -
2250 130 03.1990 Magnitogorsk # 2 21.07.2010 to # 1; 07.2016 to 3126
2250 130 03.1990 Magnitogorsk # 1 21.07.2010 21.07.2010 ex # 2. 07.2016 to 3126
3126 130 03.1990 05.2017 Magnitogorsk # 1 07.2016 04.2017 07.2016 ex 2250; 21.07.2010 ex # 2
162 131 02.1990 Angarsk -
26 132 04.1990 Omsk TD #1 11.2012 to 71-605EP
282 133 03.1990 Omsk TD #2 1998 to 67
67 133 03.1990 Omsk TD #1 1998 1998 ex 282
2249 136 03.1990 Magnitogorsk # 2 СМЕ 2249+2250. 21.07.2010 to # 1
2249 136 03.1990 Magnitogorsk # 1 21.07.2010 21.07.2010 ex # 2
25 137 03.1990 Omsk TD #1
2245 140 03.1990 Magnitogorsk # 2 Работал по СМЕ 2245+2246, списан под номером 2045
24 141 03.1990 Omsk TD #1 2013 to 71-605EP
1352 143 03.1990 Chelyabinsk # 1 1990
315 144 04.1990 Novokuznetsk Depot #3 2007
325 145 04.1990 Novokuznetsk Depot #3
161 147 04.1990 2017 Angarsk -
1205 153 03.1990 Kazan 1 2008
172 157 03.1990 2016 Angarsk -
3469 158 1990 Nizhniy Novgorod # 3
168 159 04.1990 Angarsk -
284 160 04.1990 Omsk TD #2 1998 to 119
119 160 04.1990 Omsk TD #1 1998 1998 ex 284
170 161 03.1990 Angarsk -
229 162 05.1990 Krasnoyarsk - КВР
3041 165 04.1990 Novosibirsk # 5 Модернизирован в 2009 г. ТрСУ
1353 166 04.1990 Chelyabinsk # 1 1990
285 167 04.1990 Omsk TD #2
174 169 03.1990 2016 Angarsk -
159 170 04.1990 Angarsk -
3044 173 04.1990 Novosibirsk # 5 25.05.2018
1360 175 04.1990 Chelyabinsk # 1
3042 178 04.1990 Novosibirsk # 5 25.11.2010
1361 179 1990 Chelyabinsk # 1 1990 01.2015 01.2015 to 71-605* mod. Chelyabinsk; 16.12.2016 to Orsk, 014
3462 183 1990 Nizhniy Novgorod # 3
101 185 05.1990 Yaroslavl Depot-4 16.05.1990 07.2007
228 189 05.1990 Krasnoyarsk -
3467 190 1990 Nizhniy Novgorod # 3
131 191 04.1990 Yaroslavl Depot-4 16.05.1990 07.2010
1037 192 04.1990 Novosibirsk # 1 30.06.1990 07.1998 07.1998 to 3105
3105 192 04.1990 Novosibirsk # 5 07.1998 07.1998 ex 1037
3468 193 1990 Nizhniy Novgorod # 3
222 195 05.1990 Krasnoyarsk -
117 197 05.1990 06.2007 Yaroslavl Depot-4 16.05.1990 06.2007
223 199 05.1990 Krasnoyarsk -
120 200 03.1990 Kolomna - 2006
226 201 05.1990 Krasnoyarsk -
130 202 04.1990 Yaroslavl Depot-4 16.05.1990 2009
225 203 05.1990 Krasnoyarsk -
231 204 05.1990 Krasnoyarsk - КВР
3461 205 1990 Nizhniy Novgorod # 3
203 206 05.1990 10.2015 Irkutsk - 2015
202 207 05.1990 Irkutsk - Ранее работал по СМЕ 200+202
134 208 05.1990 04.2018 Yaroslavl Depot-4 05.06.1990 04.2018
117 209 03.1990 Kolomna - 2006
26 210 05.1990 Yaroslavl Depot-3 05.06.1990 09.2005 09.2005 to Depot-4
26 210 05.1990 Yaroslavl Depot-4 09.2005 10.2008 09.2005 ex Depot-3
224 213 05.1990 Krasnoyarsk -
227 214 05.1990 Krasnoyarsk - 04.2008 Списан после аварии с КАМАЗом в апреле 2008 г.
1304 215 1990 Saratov # 1 04.2019 СМЕ 1304+1306 до 04.2019 г. 04.2019 to 1267
1267 215 1990 05.2019 Saratov # 1 04.2019 04.2019 04.2019 ex 1304
3333 216 05.1990 Kazan 3 2005 to 2333; 04.2010 to 2373; 24.06.2010 to 2345; 30.10.2011 to 1251
2333 216 05.1990 Kazan 3 2005 2005 ex 3333. 04.2010 to 2373; 24.06.2010 to 2345; 30.10.2011 to 1251
2373 216 05.1990 Kazan 3 04.2010 04.2010 ex 2333; 2005 ex 3333. 24.06.2010 to 2345; 30.10.2011 to 1251
2345 216 05.1990 Kazan 3 24.06.2010 24.06.2010 ex 2373; 04.2010 ex 2333; 2005 ex 3333. 30.10.2011 to 1251
1251 216 05.1990 Kazan 1 30.10.2011 04.2013 30.10.2011 ex 2345; 24.06.2010 ex 2373; 04.2010 ex 2333; 2005 ex 3333
200 218 05.1990 Irkutsk - Ранее работал по СМЕ 200+202
1208 220 1990 Kazan 1 09.2011 to 1309; 07.2012 to 1135
1309 220 1990 Kazan 1 09.2011 09.2011 ex 1208. 07.2012 to 1135
1135 220 1990 09.2014 Kazan 1 07.2012 08.2014 07.2012 ex 1309; 09.2011 ex 1208
119 221 05.1990 Kolomna - 2006
135 222 05.1990 Yaroslavl Depot-4 05.06.1990 05.2011
2020 223 05.1990 Kazan 2
1207 225 1990 Kazan 1 2009
385 226 06.1990 Khabarovsk Depot #2 02.2012 to 379; 10.2016 to Depot #1
379 226 06.1990 Khabarovsk Depot #2 02.2012 02.2012 ex 385. 10.2016 to Depot #1
379 226 06.1990 Khabarovsk Depot #1 10.2016 10.2016 ex Depot #2; 02.2012 ex 385
342 227 06.1990 Prokopyevsk # 3 1990 01.12.2012 to 273; 01.12.2013 to # 1
273 227 06.1990 Prokopyevsk # 2 01.12.2012 01.12.2012 ex 342. 01.12.2013 to # 1
273 227 06.1990 06.2018 Prokopyevsk # 1 01.12.2013 01.12.2013 ex # 2; 01.12.2012 ex 342
12 229 05.1990 Yaroslavl Depot-3 05.06.1990 09.2005 09.2005 to Depot-4
12 229 05.1990 Yaroslavl Depot-4 09.2005 КВР ТРЗ г.Москва 2007 год. 09.2005 ex Depot-3
1038 230 03.1990 Novosibirsk # 1 31.08.1990 07.1998 07.1998 to 3106
3106 230 03.1990 Novosibirsk # 5 07.1998 01.03.2011 07.1998 ex 1038
384 231 06.1990 Khabarovsk Depot #2 КВР Депо-2 2005 г.. 08.2016 to Depot #1
384 231 06.1990 Khabarovsk Depot #1 08.2016 08.2016 ex Depot #2
386 232 06.1990 06.2013 Khabarovsk Depot #2 09.1990 2011
16 233 05.1990 Yaroslavl Depot-3 05.06.1990 09.2005 09.2005 to Depot-4
16 233 05.1990 Yaroslavl Depot-4 09.2005 2009 09.2005 ex Depot-3
2021 234 1990 Kazan 2
2022 235 1990 Kazan 2 Разбит в ДТП
2023 236 1990 Kazan 2 2005 to 2392; 10.2011 to 1252; 07.2012 to 1244
2392 236 1990 Kazan 3 2005 2005 ex 2023. 10.2011 to 1252; 07.2012 to 1244
1252 236 1990 Kazan 1 10.2011 10.2011 ex 2392; 2005 ex 2023. 07.2012 to 1244
1244 236 1990 Kazan 1 07.2012 06.2013 07.2012 ex 1252; 10.2011 ex 2392; 2005 ex 2023
14 237 05.1990 Yaroslavl Depot-3 05.06.1990 09.2005 09.2005 to Depot-4
14 237 05.1990 Yaroslavl Depot-4 09.2005 КВР ТРЗ г.Москва 2007 год. 09.2005 ex Depot-3
205 238 05.1990 2018 Irkutsk - 2018
1039 239 03.1990 Novosibirsk # 1 31.08.1990 07.1998 07.1998 to 3077
3077 239 03.1990 Novosibirsk # 5 07.1998 07.1998 ex 1039
4058 244 03.1990 Novosibirsk # 4 1990 04.1999 04.1999 to 2158
2158 244 03.1990 Novosibirsk # 4 04.1999 2017 (?) 04.1999 ex 4058
208 247 06.1990 Yaroslavl Depot-4 16.07.1990 10.2008
32 250 06.1990 Omsk TD #1 Возгорание 16.12.2013
76 254 06.1990 Ulan-Ude Tramway Authority
1040 257 03.1990 Novosibirsk # 1 31.08.1990 07.1998 07.1998 to 3078; 2007 to 3064
3078 257 03.1990 Novosibirsk # 5 07.1998 2007 07.1998 ex 1040. 2007 to 3064
3064 257 03.1990 01.2018 Novosibirsk # 5 2007 05.01.2018 2007 ex 3078; 07.1998 ex 1040
75 258 06.1990 Ulan-Ude Tramway Authority
185 261 1990 Smolensk 1524 Работал по СМЕ 184-185
289 262 06.1990 Omsk TD #2 1998 to 55
55 262 06.1990 Omsk TD #1 1998 1998 ex 289
4056 263 06.1990 Novosibirsk # 4 25.11.2010 04.1999 to 2156
2156 263 06.1990 Novosibirsk # 4 04.1999 11.2010 04.1999 ex 4056
383 265 06.1990 06.2012 Khabarovsk Depot #2 09.1990 02.2011
2025 266 03.1990 Novosibirsk # 4 2017 (?)
4057 267 06.1990 Novosibirsk # 4 25.11.2010 04.1999 to 2157
2157 267 06.1990 Novosibirsk # 4 04.1999 25.11.2010 04.1999 ex 4057
4055 268 06.1990 2000 Novosibirsk # 4
382 269 06.1990 2010 Khabarovsk Depot #2 09.1990 2009
2024 270 06.1990 Novosibirsk # 4 Модернизирован в 2009 г, ТрСУ
184 271 1990 Smolensk 1524 11.2010 работал по СМЕ184-185
343 273 06.1990 Prokopyevsk # 3 1990 2005
28 277 06.1990 Omsk TD #1
286 279 06.1990 Omsk TD #2 1998 to 56
56 279 06.1990 Omsk TD #1 1998 1998 ex 286
288 284 06.1990 Omsk TD #2 1998 to 118
118 284 06.1990 Omsk TD #1 1998 2005 1998 ex 288
33 288 06.1990 Omsk TD #1
30 290 06.1990 Omsk TD #1 10.2001
287 291 06.1990 Omsk TD #2 1998 to 115
115 291 06.1990 Omsk TD #1 1998 2018 1998 ex 287
29 293 06.1990 Omsk TD #1 2018 в линии с 15.07.2012
225 295 07.1990 Biysk TU
141 297 06.1990 Yaroslavl Depot-4 16.07.1990 07.2007
31 300 03.1990 Omsk TD #1 1990 10.2014 10.2014 to 71-605EP
136 301 06.1990 Yaroslavl Depot-4 18.07.1990 12.2009
209 309 06.1990 05.2011 Yaroslavl Depot-4 16.07.1990 05.2011
1309 313 1990 Saratov # 1 11.2012 СМЕ 1309+1307. Ранее — СМЕ 1307+1309. 11.2012 to 1165; 01.2013 to 2176
1165 313 1990 Saratov # 1 11.2012 01.2013 11.2012 ex 1309. 01.2013 to 2176
2176 313 1990 Saratov # 2 01.2013 01.2013 ex 1165; 11.2012 ex 1309
216 314 07.1990 Biysk TU Вагон бункер-дозатор
2259 315 07.1990 Saratov # 2 1993 СМЕ 2257+2259. 1993 to 3087; 10.2001 to 1087; 08.2008 to 1186
3087 315 07.1990 Saratov # 3 1993 10.2001 СМЕ 3085+3087. 1993 ex 2259. 10.2001 to 1087; 08.2008 to 1186
1087 315 07.1990 Saratov # 1 10.2001 08.2008 СМЕ 1085+1087. 10.2001 ex 3087; 1993 ex 2259. 08.2008 to 1186
1186 315 07.1990 Saratov # 1 08.2008 СМЕ 1184+1186. 08.2008 ex 1087; 10.2001 ex 3087; 1993 ex 2259
211 316 06.1990 11.2016 Yaroslavl Depot-4 18.07.1990 2016
222 317 07.1990 Biysk TU
142 319 06.1990 2019 Yaroslavl Depot-4 16.07.1990 12.2018
3045 320 07.1990 Novosibirsk # 5 01.2014 to 2052
2052 320 07.1990 Novosibirsk # 4 01.2014 Модернизирован в 2013 г. 01.2014 ex 3045
210 321 06.1990 Yaroslavl Depot-4 18.07.1990 07.2010
1308 323 1990 Saratov # 1 10.2009
2258 324 07.1990 Saratov # 2 1990
2033 325 07.1990 Chelyabinsk # 2
2157 326 06.1990 Chelyabinsk # 2
2034 327 07.1990 Chelyabinsk # 2 ДТП 10.02.2014 г.
1268 328 1990 Chelyabinsk # 1 СМЕ 1267+1268 до 10.2013
229 329 07.1990 Biysk TU 2018 Был на консервации с 16.06.2010
2257 330 07.1990 Saratov # 2 1993 СМЕ 2257+2259. 1993 to 3085; 10.2001 to 1085; 08.2008 to 1184
3085 330 07.1990 Saratov # 3 1993 10.2001 СМЕ 3085+3087. 1993 ex 2257. 10.2001 to 1085; 08.2008 to 1184
1085 330 07.1990 Saratov # 1 10.2001 08.2008 СМЕ 1085+1087. 10.2001 ex 3085; 1993 ex 2257. 08.2008 to 1184
1184 330 07.1990 Saratov # 1 08.2008 СМЕ 1184+1186. 08.2008 ex 1085; 10.2001 ex 3085; 1993 ex 2257
224 331 1990 Biysk TU На консервации с 24.11.2012
231 332 07.1990 Biysk TU
1374 333 07.1990 Chelyabinsk # 1 СМЕ 1375+1374 до 02.2014
214 336 07.1990 Biysk TU
220 338 07.1990 Biysk TU
44 339 08.1990 Ulan-Ude Tramway Authority
204 340 1990 Irkutsk - 1997
218 347 08.1990 Biysk TU На консервации с 15.12.2008
209 349 08.1990 Irkutsk -
4065 350 08.1990 Novosibirsk # 4 15.08.1990 1994
2028 353 08.1990 Novosibirsk # 4 Модернизирован 07.2009 г, ТрСУ
227 355 08.1990 Biysk TU
4060 358 08.1990 Novosibirsk # 4 04.1999 to 2160
2160 358 08.1990 Novosibirsk # 4 04.1999 07.2012 04.1999 ex 4060
4066 359 08.1990 2006 Novosibirsk # 4 2000
2026 360 08.1990 Novosibirsk # 4
43 361 08.1990 Ulan-Ude Tramway Authority
206 362 08.1990 Irkutsk -
52 363 08.1990 Ulan-Ude Tramway Authority
207 364 08.1990 Irkutsk -
4061 365 08.1990 Novosibirsk # 4 04.1999 to 2161
2161 365 08.1990 Novosibirsk # 4 04.1999 04.1999 ex 4061
4062 366 08.1990 Novosibirsk # 4 25.11.2010 04.1999 to 2162
2162 366 08.1990 Novosibirsk # 4 04.1999 11.2010 04.1999 ex 4062
3046 367 07.1990 Novosibirsk # 5
4063 368 07.1990 1995 Novosibirsk # 4
51 369 08.1990 Ulan-Ude Tramway Authority
4064 370 08.1990 Novosibirsk # 4 04.1999 to 2164
2164 370 08.1990 Novosibirsk # 4 04.1999 Модернизирован в 2008 г, ТрСУ. 04.1999 ex 4064
2029 371 08.1990 Novosibirsk # 4 Модернизирован в 2013 г. Светодиодное освещение салона.
211 373 08.1990 Irkutsk -
3047 381 08.1990 Novosibirsk # 5
1375 382 08.1990 Chelyabinsk # 1 СМЕ 1375+1374 до 02.2014
363 391 10.1990 Voronezh Tram Depot No. 3 01.2005 СМЕ 362+363 до 2002
3048 401 08.1990 Novosibirsk # 5 Модернизирован в 2008 г. ТрСУ
397 403 10.1990 Voronezh Tram Depot No. 3 СМЕ 397+398 до 2001. 03.2009 to 357
357 403 10.1990 Voronezh Tram Depot No. 3 03.2009 04.2009 03.2009 ex 397
187 404 08.1990 06.2016 Prokopyevsk # 1 08.1990 03.2016
317 405 10.1990 Voronezh Tram Depot No. 3 10.2005 СМЕ 316+317 до 2002
213 406 09.1990 Irkutsk - Ранее работал по СМЕ 213+215
188 407 08.1990 Prokopyevsk # 1 08.1990
395 409 10.1990 Voronezh Tram Depot No. 3 09.2005 СМЕ 395+396
189 410 08.1990 Prokopyevsk # 1 08.1990 10.2017
190 411 08.1990 Prokopyevsk # 1 08.1990 2007 to 265; 01.12.2013 to # 1; 10.04.2017 to 105
265 411 08.1990 Prokopyevsk # 2 2007 2007 ex 190. 01.12.2013 to # 1; 10.04.2017 to 105
265 411 08.1990 Prokopyevsk # 1 01.12.2013 01.12.2013 ex # 2; 2007 ex 190. 10.04.2017 to 105
105 411 08.1990 Prokopyevsk # 1 10.04.2017 10.04.2017 ex 265; 01.12.2013 ex # 2; 2007 ex 190
3335 412 1990 Kazan 3 2005 to 2335
2335 412 1990 Kazan 3 2005 04.2010 2005 ex 3335
2024 414 1990 Kazan 2
2025 416 1990 Kazan 2
3337 417 1990 Kazan 3 2005 to 2337
2337 417 1990 Kazan 3 2005 03.2011 2005 ex 3337
3334 418 1990 Kazan 3 2005 to 2334
2334 418 1990 Kazan 3 2005 03.2011 2005 ex 3334
3332 419 Kazan 3 2005 to 2332
2332 419 Kazan 3 2005 03.2011 2005 ex 3332
219 419 09.1990 Irkutsk - Ранее работал по СМЕ 217+219
026 420 1990 Salavat -
2026 421 1990 Kazan 2 2005 to 1233
1233 421 1990 Kazan 1 2005 2009 2005 ex 2026
3336 422 1990 Kazan 3 2005 to 2336
2336 422 1990 Kazan 3 2005 05.2009 2005 ex 3336
2027 423 1990 Kazan 2 2005 to 1234; 2008 (?) to 1235; 07.2012 to 1239
1234 423 1990 Kazan 1 2005 2005 ex 2027. 2008 (?) to 1235; 07.2012 to 1239
1235 423 1990 Kazan 1 2008 (?) 2008 (?) ex 1234; 2005 ex 2027. 07.2012 to 1239
1239 423 1990 Kazan 1 07.2012 10.2013 07.2012 ex 1235; 2008 (?) ex 1234; 2005 ex 2027
2028 424 1990 Kazan 2 2005 to 1235
1235 424 1990 Kazan 1 2005 2008 2005 ex 2028
2029 425 Kazan 2 2005 to 1236
1236 425 Kazan 1 2005 2009 Списан как №1007. 2005 ex 2029
1377 426 10.1990 Chelyabinsk # 1 1990
1376 427 10.1990 Chelyabinsk # 1 1990
394 428 10.1990 Voronezh Tram Depot No. 3 08.2008 СМЕ 393+394 до 2001
362 429 10.1990 Voronezh Tram Depot No. 3 СМЕ 362+363 до 2002. 2006 to 333
333 429 10.1990 Voronezh Tram Depot No. 3 2006 2008 2006 ex 362
389 430 10.1990 Voronezh Tram Depot No. 3 2008 to 334
334 430 10.1990 07.2009 Voronezh Tram Depot No. 3 2008 04.2009 2008 ex 389
316 431 10.1990 06.2007 Voronezh Tram Depot No. 3 01.1991 10.2005 СМЕ 316+317
217 432 09.1990 Irkutsk - Ранее работал по СМЕ 217+219
398 433 10.1990 05.2006 Voronezh Tram Depot No. 3 09.2005
325 434 10.1990 Voronezh Tram Depot No. 3 02.2009
2263 435 09.1990 Saratov # 2 СМЕ 2261+2263
396 436 10.1990 Voronezh Tram Depot No. 3 09.2005 СМЕ 395+396
215 438 09.1990 Irkutsk - 2013 Ранее работал по СМЕ 213+215
027 439 1990 Salavat -
3474 445 1991 Nizhniy Novgorod # 3
137 446 1990 Astrakhan - 2007
029 448 1990 Salavat -
028 449 1990 Salavat -
187 451 1990 Smolensk 1524 12.2010
392 452 10.1990 Voronezh Tram Depot No. 3 08.2008 СМЕ 391+392 до 2002
3472 453 1990 Nizhniy Novgorod # 3
1316 454 1990 Saratov # 1 СМЕ 1314+1316
3471 455 1990 Nizhniy Novgorod # 3
3049 456 09.1990 Novosibirsk # 5
186 457 1990 2017 Smolensk 1524
3050 458 09.1990 Novosibirsk # 5 2008
1313 459 10.1990 Saratov # 1 СМЕ 1313+1311. Ранее — СМЕ 1311+1313
390 464 10.1990 Voronezh Tram Depot No. 3 01.1991 10.2005
393 466 10.1990 Voronezh Tram Depot No. 3 02.2009 СМЕ 393+394 до 2001
1325 468 05.1992 04.2014 Saratov # 1 11.2013 СМЕ 1323+1325 до 07.2013 г.
188 469 1990 Smolensk 1524 2010
2031 470 09.1990 Novosibirsk # 4
391 472 10.1990 Voronezh Tram Depot No. 3 2008 СМЕ 391+392 до 2002
28 473 10.1990 Ulan-Ude Tramway Authority
138 474 1990 Astrakhan - 1990 2007
59 475 10.1990 Ulan-Ude Tramway Authority
3051 476 10.1990 Novosibirsk # 5 01.03.2011
3052 477 10.1990 Novosibirsk # 5 01.03.2011
189 478 09.1990 Smolensk 1524 Ранее работал по СМЕ 188-189
2030 479 03.1990 Novosibirsk # 4 11.2010 2010 to 2046
2046 479 03.1990 Novosibirsk # 4 2010 Модернизирован в 2013 г. Светодиодное освещение салона. 2010 ex 2030
2033 480 10.1990 Novosibirsk # 4 Модернизирован 01.2012 г.
136 482 1990 Astrakhan - 2007
2032 485 09.1990 Novosibirsk # 4 11.2010
4067 486 09.1990 1998 Novosibirsk # 4
284 487 10.1990 Vladivostok Depot #3 1990 (С 05.07.2019 — ТР)
141 488 10.1990 Astrakhan - 2007
143 489 10.1990 Astrakhan - 2007
140 490 10.1990 Astrakhan -
283 491 10.1990 Vladivostok Depot #3
280 492 10.1990 Vladivostok Depot #3 1990
1315 493 11.1990 Saratov # 1 04.2019 СМЕ 1315+1317 до 2016 г. 04.2019 to 1269
1269 493 11.1990 Saratov # 1 04.2019 04.2019 04.2019 ex 1315
281 494 10.1990 Vladivostok Depot #3 1990
1318 495 10.1990 Saratov # 1 СМЕ 1318+1320
139 496 1990 Astrakhan - 1990 2007
144 497 10.1990 Astrakhan - 2007
2262 498 10.1990 Saratov # 2 СМЕ 2262+2260. СМЕ 2260+2262 до 2003 г.
142 499 10.1990 Astrakhan - 2007
145 500 10.1990 Astrakhan - 2007
1312 501 11.1990 Saratov # 1 СМЕ 1310+1312
1323 502 05.1992 Saratov # 1 СМЕ 1323+1322 с 11.2013 г. СМЕ 1323+1325 до 07.2013 г.
36 503 10.1990 Omsk TD #1 2005
37 504 10.1990 Omsk TD #1
2260 505 12.1990 Saratov # 2 СМЕ 2262+2260. СМЕ 2260+2262 до 2003 г.
1320 507 11.1990 Saratov # 1 СМЕ 1318+1320
1131 508 1990 Lipetsk # 1
1314 509 1990 Saratov # 1 СМЕ 1314+1316. СМЕ 1314+1321 в 02.2019 г.
1310 510 11.1990 Saratov # 1 СМЕ 1310+1312
1041 511 11.1990 Novosibirsk # 1 1990 07.1998 07.1998 to 3107
3107 511 11.1990 Novosibirsk # 5 07.1998 2008 07.1998 ex 1041
1043 512 10.1990 Novosibirsk # 1 1990 07.1998 07.1998 to 3108
3108 512 10.1990 2015 Novosibirsk # 5 07.1998 2014 07.1998 ex 1043
1133 513 1990 Lipetsk # 1
1311 514 1990 Saratov # 1 СМЕ 1313+1311. Ранее — СМЕ 1311+1313
3053 515 10.1990 Novosibirsk # 5 Модернизирован в 2007 г. Ранее — СМЕ 3054+3053
3485 516 1991 02.2014 Nizhniy Novgorod # 3 12.2013
2266 517 10.1990 Saratov # 2 СМЕ 2266+2264 до 1997 г. (?) и с 06.2005 г.
3484 518 1991 Nizhniy Novgorod # 3 08.2013
34 519 04.1991 Omsk TD #1 04.2016 to 71-605EP
2261 521 10.1990 Saratov # 2 СМЕ 2261+2263
4069 522 12.1990 02.1996 Novosibirsk # 4 31.12.1990 25.02.1996
2264 523 1990 Saratov # 2 СМЕ 2266+2264 до 1997 г. (?) и с 06.2005 г.
39 524 10.1990 Omsk TD #1 2005
3483 525 1991 Nizhniy Novgorod # 3
35 526 10.1990 Omsk TD #1
38 527 10.1990 Omsk TD #1
3478 530 1991 Nizhniy Novgorod # 3
3477 531 1990 Nizhniy Novgorod # 3
3054 532 10.1990 Novosibirsk # 5 25.11.2010
3058 533 10.1990 Novosibirsk # 5 Модернизирован в 2007 г.
3055 534 10.1990 Novosibirsk # 5
2270 535 12.1990 2017 Saratov # 2 2016 СМЕ 2268+2270 до 12.2004 г.
218 536 11.1990 Omsk TD #2 1998 to 102
102 536 11.1990 Omsk TD #1 1998 2005 1998 ex 218
1363 537 11.1990 Chelyabinsk # 1
210 538 10.1990 Omsk TD #2 1998 to 100
100 538 10.1990 Omsk TD #1 1998 2006 1998 ex 210
212 539 10.1990 Omsk TD #2 1990 1998 1998 to 77; 2004 to 101
77 539 10.1990 Omsk TD #1 1998 2004 1998 ex 212. 2004 to 101
101 539 10.1990 Omsk TD #1 2004 2004 ex 77; 1998 ex 212
219 540 11.1990 Omsk TD #2 1998 to 57
57 540 11.1990 Omsk TD #1 1998 2004 1998 ex 219
2268 541 1990 Saratov # 2 2005 СМЕ 2268+2270 до 12.2004 г.
3479 543 1991 Nizhniy Novgorod # 3
3481 544 1991 Nizhniy Novgorod # 3
3473 545 1991 Nizhniy Novgorod # 3
024 546 1989 Salavat -
3476 547 1990 Nizhniy Novgorod # 3
1045 548 10.1990 Novosibirsk # 1 1990 07.1998 07.1998 to 3110
3110 548 10.1990 Novosibirsk # 5 07.1998 2001 07.1998 ex 1045
3056 549 11.1990 04.2001 Novosibirsk # 5 2001
3475 551 01.1990 Nizhniy Novgorod # 3
1134 552 1990 Lipetsk # 1
1137 553 11.1990 Lipetsk # 1 2002 to 2237; 2005 to 237
2237 553 11.1990 Lipetsk # 2 2002 2002 ex 1137. 2005 to 237
237 553 11.1990 Lipetsk # 2 2005 2005 ex 2237; 2002 ex 1137
1132 554 1990 Lipetsk # 1
1138 556 11.1990 Lipetsk # 1 2002 to 2238; 2005 to 238
2238 556 11.1990 Lipetsk # 2 2002 2002 ex 1138. 2005 to 238
238 556 11.1990 Lipetsk # 2 2005 2015 2005 ex 2238; 2002 ex 1138
1321 557 02.1992 12.2018 Saratov # 1 10.2018 СМЕ 1319+1321 до 10.2018 г.
3482 558 10.1990 10.2010 Nizhniy Novgorod # 3 10.2010
3480 559 1991 Nizhniy Novgorod # 3
1139 560 11.1990 Lipetsk # 1 2002 to 2239; 2005 to 239
2239 560 11.1990 Lipetsk # 2 2002 2002 ex 1139. 2005 to 239
239 560 11.1990 Lipetsk # 2 2005 2007 2005 ex 2239; 2002 ex 1139
1140 562 1990 Lipetsk # 1
1136 563 11.1990 Lipetsk # 1 2002 to 2236; 2005 to 236
2236 563 11.1990 Lipetsk # 2 2002 2002 ex 1136. 2005 to 236
236 563 11.1990 Lipetsk # 2 2005 2005 ex 2236; 2002 ex 1136
1354 565 1990 Chelyabinsk # 1
1135 567 1990 Lipetsk # 1 2002 to 2235; 2005 to 235
2235 567 1990 Lipetsk # 2 2002 2002 ex 1135. 2005 to 235
235 567 1990 Lipetsk # 2 2005 2008 2005 ex 2235; 2002 ex 1135
146 568 01.1991 Volzhskiy -
4070 569 01.1991 Novosibirsk # 4 1991 04.1999 04.1999 to 2170
2170 569 01.1991 Novosibirsk # 4 04.1999 Модернизирован в 2009 г, ТрСУ. 04.1999 ex 4070


Records shown: 500 from 1389

«« 1 2 3 »»
See all in one table  ·  See all withdrawn and transfered vehicles in a separate table  ·  Operational first
Table without photos  ·  Show photos
Full history  ·  Short history
Include submodels  ·  Exact model