TransPhotoГородской электротранспорт

Комментарии на фотографии автора ckd_ds

Отобразить все комментарии

««1234 ··· 16»»
Ссылка
TransportnyKirill · Киев · 13.01.2023 20:32 MSK
Фото: 33
Цитата (Petko21, 17.03.2022):
> Случвало се е много пъти да се използва микрофона от машиниста. На модернизираните влакове от този модел също има.

Зрозуміло! Дякую велике!
+1
+2 / –1
Ссылка
Petko21 · София · 17.03.2022 13:09 MSK
Фото: 637 · Общий редактор / Локальный редактор — Белчин, Враца, Пазарджик, Пловдив, Русе, София, Ямбол / Перевод сайта (BG)
Случвало се е много пъти да се използва микрофона от машиниста. На модернизираните влакове от този модел също има.
0
+0 / –0
Ссылка
Stanislav Savitskiy · Москва · 13.02.2022 08:35 MSK
Нет фотографий
Цитата (MirZz, 12.02.2022):
> Ага, а как тогда даже в Е* машинист делал объявления о закрытии дверей в случае неисправности информатора? В Питере очень часто встречается.

А я сколько езжу, в Московском метро, и такое редко встречал.
+1
+1 / –0
Ссылка
MirZz · Санкт-Петербург · 12.02.2022 19:29 MSK
Фото: 121 · Локальный редактор — Сингапур
Цитата (TransportnyKirill, 12.02.2022):
> В метрополитенах бывшего СССР его в кабинах головных вагонов не установили

Ага, а как тогда даже в Е* машинист делал объявления о закрытии дверей в случае неисправности информатора? В Питере очень часто встречается.
+3
+3 / –0
Ссылка
Виктор Селезнев · 12.02.2022 19:02 MSK
Нет фотографий · Локальный редактор — Саранск
Цитата (TransportnyKirill, 12.02.2022):
> В метрополитенах бывшего СССР его в кабинах головных вагонов не установили.

Да ладно??? А как же тогда машинист мог сказать пассажирам, что поезд сломался или что хватит висеть на дверях?
+3
+3 / –0
Ссылка
TransportnyKirill · Киев · 12.02.2022 10:28 MSK
Фото: 33
О, вижу микрофон)))
Кста, болгарские коллеги, зачем в кабине нужен был микрофон? В метрополитенах бывшего СССР его в кабинах головных вагонов не установили.
–5
+0 / –5
Ссылка
200Х · София · 01.06.2021 00:07 MSK
Нет фотографий
Трамваят е по линия 10, а не по линия 9!
Спасибо! Комментарий учтён
0
+0 / –0
Ссылка
mpelov · София · 25.03.2017 13:15 MSK
Фото: 90 · Локальный редактор — Мендоса, Энсхеде
На 1402 мехът беше боядисан в черно за реклама на Лууп, иначе не беше от гумените. Един от последните на линия с черен мех беше 2702 някъде до 2009-та може би.
+1
+1 / –0
Ссылка
kokich_0391 · Бургас · 25.03.2017 07:11 MSK
Фото: 341
Последно с черен мех имаше през 2010г. 2056, който беше учебен и си замина лятото на 2010г., когато дойдоха късите Шкоди, а също така и 1402 беше с черен мех, преди да му се запали помощната група на 4-ти км., също 2010-та, по същото време.
0
+0 / –0
Ссылка
Viktor Hristov · София · 24.03.2017 23:44 MSK
Фото: 48
С черен мех, супер!
0
+0 / –0
Ссылка
Petko21 · София · 25.11.2016 01:43 MSK
Фото: 637 · Общий редактор / Локальный редактор — Белчин, Враца, Пазарджик, Пловдив, Русе, София, Ямбол / Перевод сайта (BG)
Снимката е от депо Левски.
0
+0 / –0
Ссылка
Dimka-vrn36 · Воронеж · 24.11.2016 23:40 MSK
Нет фотографий
Посмертное фото, видимо из депо.
https://pp.vk.me/c836534/v836534556/11dec/lANAPEaJ6iI.jpg
+1
+1 / –0
Ссылка
Petko21 · София · 24.01.2014 23:32 MSK
Фото: 637 · Общий редактор / Локальный редактор — Белчин, Враца, Пазарджик, Пловдив, Русе, София, Ямбол / Перевод сайта (BG)
Беше, каквито бяха и вагоните.
+1
+1 / –0
Ссылка
AGENT-006 · 24.01.2014 22:58 MSK
Фото: 1933
Брей, че красив състав.
0
+0 / –0
Ссылка
Petko21 · София · 23.11.2013 23:08 MSK
Фото: 637 · Общий редактор / Локальный редактор — Белчин, Враца, Пазарджик, Пловдив, Русе, София, Ямбол / Перевод сайта (BG)
Житейския им път в този вид е на привършване... но като гледам ще ви останат за Люлинските линии икаруси в този си вид, дори и след пристигането на Шкодите. Така че ще има още време в което да им се радвате и да се возите на тях.
+1
+1 / –0
Ссылка
AGENT-006 · 23.11.2013 21:32 MSK
Фото: 1933
И от всички икаруси тук днес в този си вид и с този номер съществува само 1521.
0
+0 / –0
Ссылка
AGENT-006 · 06.11.2013 19:52 MSK
Фото: 1933
При масово разпространените стрелки има една "нулева" позиция, в която стрелката е непрекъснато отворена и се преминава по инерция, а при преместване се преминава с подаване на газ. Стрелките на "Площад на авиацията" обаче са различни и си остават в последното преместено положение независимо кое е то. Не ми е известно обаче как точно се преместват.
0
+0 / –0
Ссылка
AGENT-006 · 01.11.2013 17:47 MSK
Фото: 1933
Улица "Георги Раковски".
0
+0 / –0
Ссылка
Petko21 · София · 09.10.2013 09:20 MSK
Фото: 637 · Общий редактор / Локальный редактор — Белчин, Враца, Пазарджик, Пловдив, Русе, София, Ямбол / Перевод сайта (BG)
Да, вече е ок.
0
+0 / –0
Ссылка
mpelov · София · 07.10.2013 23:47 MSK
Фото: 90 · Локальный редактор — Мендоса, Энсхеде
Не е ли далеч по-правилно "улица Кап. Димитър Списаревски"?
+2
+2 / –0
««1234 ··· 16»»